شرکت ایران کارت سهامی خاص در سال ۱۳۴۱ تاسیس و در اداره ثبت شرکت های تهران به ثبت رسید. ​

شاهین مقدم

پارتنر رسمی

در ضمن قاعده همفکری ها جوابگوی سئوالات زیاد شاید باشد

شاهین مقدم

پارتنر رسمی

در ضمن قاعده همفکری ها جوابگوی سئوالات زیاد شاید باشد

شاهین مقدم

پارتنر رسمی

در ضمن قاعده همفکری ها جوابگوی سئوالات زیاد شاید باشد

درباره ما

 شرکت ایران کارت سهامی خاص در سال 1341 تأسیس و در اداره ثبت شرکت های تهران به ثبت رسید. از بدو تأسیس، پروژه های بزرگ تأسیساتی ، تجهیزاتی و برقی را در اقصی نقاط مختلف ایران اجرا نمود. احداث اولین پست فشار قوی 63 کیلوولتی در ایران توسط شرکت ایران کارت در برق تهران انجام گرفته است. اجرای پروژه های متعدد در حوزه شرکت ملی نفت ایران در خشکی و دریا و نیز انجام پروژه های متعدد و بزرگ در محدوده وزارت نیرو و همچنین اجرای پروژه های عظیم در فولاد مبارکه از جمله فعالیت های این شرکت می باشد. تداوم بیش از نیم قرن فعالیت و اجرای بیش از سیصد پروژه بیانگر قابلیت و توانایی این شرکت در جهت ساختن ایرانی آباد و مستقل می باشد.
 

قابلیت های انجام کار

 

اين شركت با دارا بودن پرسنل ورزيده و مجرب در همه سطوح و ابزار ، مکانیزم مورد لزوم آماده اجراي پروژه هاي ذيل ميباشد:

 

  • انجام کلیه پروژه های برقی ، ابزار دقیق و اتوماسیون به صورت EPC
  •  
  • طراحی ، تهيه ، نصب وراه اندازي تجهيزات و ماشين آلات كارخانجات به صورت کلید در دست
  •  
  • تعمير و نگهداري كارخانجات صنعتي و پالايشگاه ها
  •  
  • طراحی ، تهيه ، نصب و راه اندازي تجهيزات آب و تصفيه فاضلاب به صورت EPC 
  •  
  • طراحی ، تهیه ، نصب و راه اندازی کلیه پروژه های تأسیساتی و سیالاتی به صورت EPC
     

خط مشی و بیانیه اهداف شرکت ایران کارت


در راستای تأمين نيازهای شرکت ها ، مؤسسات ، ادارات و مراکز دولتی و خصوصی به منظور ارائه خدمات عمرانی و صنعتی در زمينه های مهندسی ، تهیه و تدارک تجهیزات و اجرای پروژه ها با تأکيد بر امکانات و توانمندی های بالقوه و بالفعل خود از سال 1341 فعاليت های خود را آغاز نمود .

خط مشي اصلي اين شرکت خدمت به آبادانی كشور و جلب رضايت و اعتماد مشتریان به واسطه ارائه خدمات با كيفيت مطلوب می باشد. در این راستا ، مديريت شركت مصمم است ، ضمن تأمين الزامات استاندارد ISO 9001-2000  و ايجاد يك سيستم مديريت كيفيت برمبنای اين استاندارد ، اثر بخشی سيستم مذكور را بطور مستمر بهبود بخشيده و  اهداف ذيل را پیگیری نماید .

1_ تطبیق خدمات با الزامات مشتری و سعی در برآورده نمودن انتظارات مشتریان با ارتقاء کیفیت خدمات

2_ارائه خدمات با بکارگيری برنامه زمانبندی برای فعاليت ها و کاهش  اتلاف منابع ، هزینه  و زمان های کاری

3_ايجاد تمهيدات ایمنی ، بهداشتی در محيط های کاری به منظور افزايش ايمنی و سلامت  پرسنل

4_ارتقاء حس مسئوليت پذيری در كاركنان

5_توسعه فعاليت های سازمان با تأكيد بر برون سپاری خدمات

بديهی است دستيابی به اهداف فوق تنها در سايه تلاش ، همكاری و همفكری صميمانه يكايك همكاران محترم ميسر ميگردد. لذا از تمامی مديران محترم انتظار می رود به منظور پشتيبانی اين خط مشی در زمينه تنظيم اهداف كيفی  مناسب درحوزه های مديريتی خود همكاری نمايند و ساير همكاران عزيز نيز فعاليت های خود را با اين اهداف همسو نمايند. 

منشور اخلاقی شرکت


احترام به قوانین, مقررات و کرامات انسانی و رعایت کلیه حقوق همکاران

رعایت مقررات ایمنی, بهداشت شغلی, محیط زیست و کار به منظور حفظ سلامت خود و دیگران

مشارکت فعال در پیشبرد امور شرکت و ارائه پیشنهاد های سازنده

صداقت در کردار, گفتار, رفتار, خوشرویی و پرهیز از برخوردهای شخصی با مسائل

 

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران کارت می باشد.

طراحی سایت توسط آژانس مهندسی طراحی وب سایت فکر برتر